♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
*مـــن خـــاصــم عادي بودنت رو ب نمایش نذار*
من ازمردن هراسم نیست....

ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻤﯿﺮﻡ ﻫﯿﭻ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺍﻓﺘﺎﺩ...!!! ﻧﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺨﺎﻃﺮﻡ ﺗﻌﻄﯿﻞ ﻣﯿﺸﻮﺩ...!

 

ﻧﻪ ﺩﺭ ﺍﺧﺒﺎﺭ ﺣﺮﻓﯽ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﺸﻮﺩ...! ﻧﻪ ﺧﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺴﺘﻪ ﻣﯿﺸﻮﺩ...!

 

ﻭ ﻧﻪ ﺩﺭ ﺗﻘﻮﯾﻢ ﺧﻄﯽ ﺑﻪ ﺍﺳﻤﻢ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻣﯿﺸﻮﺩ ...!

 

ﺗﻨﻬﺎ ﻣﻮﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﮐﻤﯽ ﺳﭙﯿﺪﺗﺮ ﻣﯿﺸﻮﺩ...!!!

 

ﻭ ﭘﺪﺭﻡ ﮐﻤﯽ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺗﺮ ...!!! ﺍﻗﻮﺍﻣﻤﺎﻥ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﺁﺳﻮﺩﻩ ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ...!!!

 

ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻢ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺧﺎﮐﺴﭙﺎﺭﯼ ﻣﻮﻗﻊ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﮐﺒﺎﺏ ﺁﺭﺍﻡ ﺁﺭﺍﻡ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯾﺸﺎﻥ

 

ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﺸﻮﺩ ...!

 

 

ﻫِـــــــــــــــــﻪ ...! ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺗﻨﻬﺎ ﮔﻮﺭﮐﻨﯽ ﺭﺍ ﺧﺴﺘﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ.

 

 

ﻭ ﻣﺪﺍﺣﯽ ﮐﻪ ﺍﻟﮑﯽ ﺍﺯ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﺎﯼ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺍﻡ ﻣﯿﮕﻮﯾﺪ ﻭ ﺍﺷﮏ ﺗﻤﺴﺎﺡ

 

ﻣﯿﺮﯾﺰﺩ ...!!!

 

ﻭ ﺩﺭ ﺁﺧﺮ ﻣﻦ می مانم ﻭ ﮔﻮﺭﺳﺘﺎﻥ ﺳﺮﺩ ﻭ ﺗﺎﺭﯾﮏ ﻭ ﻏﻢ ﻫﻤﯿﺸﮕﯽ ﺍﻡ

 

ﮐﻪ ﻫﻤﺮﺍﻫﻢ می ماند...!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت22:54---18 شهريور 1393
برنامه روزانه مردم !!!
1. از خواب بیدار میشم.
2 . سوار لامبورگینیم میشم.
3 . میرم سر کار
4 . عصر با عشقم میرم بیرون
.
.
البته منم همین کارا رو میکنم ولی به این ترتیب :
2
3
4
1

:|:||||||
پاسخ:ازبرنامه ی یه جک بگم بود؟؟؟؟


ترلان
ساعت22:13---15 شهريور 1393
هَــرکه مــی خــواهـی بـــاش

ایـن عادت مُـــشتَــرک انسـانهــاســت

تـــو نیــز ، روزی , ســاعـتی , لـَحظــه ای

احــساس خـواهـی کـرد کـــه . . .

هیــچکـَـس دوسـتت نَــدارد …!


ترلان
ساعت0:09---7 شهريور 1393
رﻓﺘﻢ ﭘﻴﺶ ﺧﺪﺍ … . . .



ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ : ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻣﺶ ﺑﻬﻢ ﺑﺪﻩ ۵ ﺳﺎﻝ ﺍﺯ ﻋﻤﺮﻡ ﮐﻢ ﮐﻦ

ﮔﻔﺘﺶ : ﻧﻤﯿﺸﻪ



ﮔﻔﺘﻢ : ﺩﻩ ﺳﺎﻝ ﺍﺯ ﻋﻤﺮﻡ ﮐﻢ ﮐﻦ



ﮔﻔﺘﺶ : ﻧﻤﯿﺸﻪ



ﮔﻔﺘﻢ : ﭘﻮﻧﺰﺩﻩ ﺳﺎﻝ ﺍﺯﻋﻤﺮﻡ ﮐﻢ ﮐﻦ



ﮔﻔﺘﺶ : ﻧﻤﯿﺸﻪ



ﮔﻔﺘﻢ :ﺧﺪﺍﺟﻮﻥ ﮐﻞ ﻋﻤﺮﻣﻮ ﻣﯿﺪﻡ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻤﻮﻧﻢ ﺍﻣﺎ ﮐﻨﺎﺭ ﺍﻭﻥ !!



ﺧﺪﺍﺑﻐﻀﺶ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ:



ﻟﻌﻨﺖ ﺑﻪ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺁﺩﻣﺎ



. ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩﺕ .



ﺑﻤﯿﺮﯼ ﻫﻢ ﻓﺎﯾﺪﻩ ﻧﺪﺍﺭﻩ


maryami
ساعت0:33---2 شهريور 1393
آسمان را قسمت کردند ،

تکه ای برای برکه.. تکه ای برای رود.. تکه ای برای دریا..

دلــــم را قسمت کــردند ،

تکه ای برای تــو...

تکه ای برای تــو...

تکه ای برای تــو....
پاسخ:مر30


♠❤♠MAHTAB♠❤♠
ساعت13:49---1 شهريور 1393
عرضی نیس.سلامت باشی
پاسخ:گه من گفتم امریه؟؟؟


maryam
ساعت11:52---1 شهريور 1393
.
” ﭘــــﻮﺳـــﺖ ﮐــﻠــﻔــﺘــﯽ ”
ﺭﺑــﻄـــﯽ ﺑــــﻪ ﺁﺩﻡ ﺑــــﻮﺩﻥ ﻧـــﺪﺍﺭﺩ
ﻓــﻘــﻂ ﻣــﺴــﯿــﺮ ﺍﺷــﮏ ﻫــﺎﯾـــﺖ
ﭘـــﺸـــﺖ ﻭ ﺭﻭ ﻣـــﯿـــﺸــــﻮﺩ
ﺑــﻪ ﺟـــﺎﯼ ﺑــﯿــﺮﻭﻥ،
ﻣــﯿــﺮﯾـــﺰﺩ ﺗــﻮ !


لیلا
ساعت11:15---1 شهريور 1393
__†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
پاسخ:چی؟؟؟؟


parisa
ساعت9:35---1 شهريور 1393
بعضیام انگار اول “بو عرق” بودن بعد دست و پا در آوردن !
پاسخ:ای


parisa
ساعت9:34---1 شهريور 1393
likeeeeeeeeeeeeeee

MAHTAB
ساعت13:17---29 مرداد 1393
از حیف نون می پرسن خواهرت دختر زائیده یا پسر؟ میگه به من اطلاع ندادن، هنوز نمی دونم دایی شدم یا خاله؟

پاسخ:خخخخخ


MAHTAB
ساعت13:16---29 مرداد 1393

حیف نون به دختره میگه بوس میدی؟ میگه نه! حیف نون میگه به جهنم بخاطر خودت گفتم من «
خودم زن دارم​
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخ


❤3ƛƦ€h❤
ساعت19:24---28 مرداد 1393
بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی …

دلت بگیره ولی دلگیری نکنی …

شاکی بشی ولی شکایت نکنی …

گریه کنی اما نزاری اشکات پیدا بشن …

خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری …

خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی …

مثل الان من..
پاسخ:اوخی


maryami
ساعت18:10---28 مرداد 1393
توکل یعنی اجازه دادن به خداوند ، که خودش تصمیم بگیرد

تو فقط بخواه و آرزو کن ، اما پیشاپیش شاد باش

و ایمان داشته باش که رویاهایت ، هم چون بارانی در حال فرو ریختنند!

پیشاپیش شاد باش و شکر گذار ، چرا که خداوند نه به قدر رویاها

بلکه به اندازه ایمان و اطمینان توست که می بخشد!
پاسخ:مث همیشه زیبا


MAHTAB
ساعت16:52---28 مرداد 1393
دردوبلات بخوره تو سر گودزیلاها!!آخه چرا؟؟؟؟

پاسخ:چم دانم؟؟؟


MAHTAB
ساعت13:51---27 مرداد 1393
نگوووووووووووووووووووووووو....چق د غمگین:- ((
پاسخ:اخ علایم اینکه واقعا داره حوصلم بطورووبه طرزوحشت ناکی داره حوصلم سرمیره


AmirrezA
ساعت13:05---27 مرداد 1393
اگه این زندگی باشه

اگه این سهمم از دنیاس

من از مردن هراسم نیست.
پاسخ:چه زرنگی شما××××××


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [دو شنبه 27 مرداد 1393برچسب:,] - [❤❤❤گیتی❤❤❤]
Copy right © TemplateWorld